21.05.2013

Moi drodzy parafianie oto pokazuje wam święty obraz, który znalazłam na fb xD
Rozdział się pisze, ale wiecie:
Wzór na maj i czerwiec w szkole:
koniec roku = mało czasu = mało notek (wybuchowych badum~tsy...)
Tak btw to ci co twierdzą, że Riku-ji-san był Uzumaki... muszę was zmartwić. On był protoplastą Uchihów i Senju... niby te dwa rodu (zapewne wyrzutki) stworzyły Uzumaki, ale to i tak nie było by to samo, bo między innymi Uchiha stracili Rinnegana.
Ja osobiście zaczęłam patrzeć na to jak na reinkarnację. Jednak niech każdy myśli co chce. Za to wszyscy kochamy "Naruto", że pomimo, że ta manga jest strasznie przewidywalna nigdy jej nie przewidzisz...
Cud na ziemi <3 Za każdym razem jest: "Boże to było takie niezwykłe i niespodziewane... wait... przecież wiedziałem już o tym od początku..."
Yyy... Tak~!
Mam nadzieję, że jeszcze trochę wytrzymacie. W wakacje powinnam mieć więcej czasu i napisać więcej rozdziałów.
Sayo~!

2 komentarze:

  1. Całe szczęście to nie kreska Kishimoto-sensei, bo w innym wypadku musiałbym Cię chyba zabić za taki spoiler. :)
    Nie mnie jednak nie mogę się doczekać jutra. Wreszcie zacznie się to co misie lubią najbardziej. :D

    PS. Czekam na rozdział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, Zorbian, mój wujek mieszkał kiedyś w Japonii i zna kilku rysowników mangi, więc >.>

      Usuń

Pisanie komentarzy nie jest trudne, a klikanie w klawiaturę tym bardziej. Wydaje mi się, że wyłączyłam taż moderowanie i weryfikację, więc tym bardziej jest to proste.