31.12.2014

OFICJALNY... REWRITE?!

Tak, dobrze widzicie. Czerwone Włosy Uzumaki będą miały oficjalny rewrite.
Napisałam już dwa pierwsze rozdziały. Co lepsze będą dłuższe niż poprzednie.
Ale może wyjaśnię dlaczego w ogole postanowiłam zrobić rewrite?
Może dlatego, że zgubiłam się w fabule. Nie pamiętam już co chciałam by było dalej. Co prawda w tej nowej wersji pojawią się wydarzenia z ostatnich rozdziałów, ale następne wydarzenia zostaną zmienione... no w każdym razie zrobiłam to co postanowiłam.
Poprzednie opo nie będzie usunięte. Cieszcie się ludzie i tym starym.
Prolog i chapek 1 nowego MRHair pojawi się dziś o północy. Dlaczego? Dlatego, że założyłam ten blog dokładnie 2 lata temu w nowy rok tuż po fajerwerkach.
A teraz idę przebudować bloga!
Ja ne~ !

1 komentarz:

  1. Wowowowow ! ... ale zajebioza ... przepraszam za wyrażenie ale naprawdę fajnie że wróciłaś ! Dosłownie tęskniłem za twoimi opowiadaniami, dodatkowo zainspirowałaś mnie tym bo sam mam aktualnie problem z fabułą swojego bloga i chcę poprawić pierwsze rozdziały które nie oszukując się są słabe O_O
    Wracając do tematu, super że zamierzasz znowu pisać :)

    OdpowiedzUsuń

Pisanie komentarzy nie jest trudne, a klikanie w klawiaturę tym bardziej. Wydaje mi się, że wyłączyłam taż moderowanie i weryfikację, więc tym bardziej jest to proste.