17.02.2013

Wróciłam... w kawałkach xD

Ohayo mina-san! Wróciłam do was w kawałkach. Mam złamaną prawą rękę i pisanie mi się nie uśmiecha. W każdym razie pisać nie mogę, ale za 3 tygodnie zdejmują mi szynę. A tak ps to zostałam nazwana najbardziej pozytywną/optymistyczną osobą obozu, bo nie poryczałam się jak mi się ręka złamała tylko cały czas się śmiałam, a nawet sama stwierdziłam złamanie i zjechałam ze złamaną ręką ze stoku xD
Pamiętam nawet kiedy ją złamałam (w końcu to moje pierwsze złamanie, więc od razu spojrzałam na godzinę): 15 lutego o 11:33 na stoku Małe Ciche w... Małym Cichym :D
A stało się to ostatniego dnia obozu (mangowo/gitarowo/foto/nisso/chelautowego) i była impreza i tańczyłam z ręką w szynie. Gangam style! I poznałam fajne koreańskie piosenki :D
To tyle na dzisiaj.
Sayo!

6 komentarzy:

  1. Życzę powrotu do zdrowia. Szkoda, że złamałaś rękę, ale stało się. Jedyny pozytyw, że nie na samym początku obozu się połamałaś.
    Pisania notek też bym sobie nie wyobrażał w takim stanie, ale jak są jakieś luźne myśli dotyczące przyszłości opowiadania można sobie zanotować.
    Cierpliwie czekam na następną notkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. "15 lutego o 11:33 na stoku Małe Ciche w... Małym Cichym :D "
    ^^
    widać, że zabawa była przednia. Gratuluję pozytywnego podejścia do życia, nie to co taka mała, szara myszka jak ja x<...
    xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha widać, że nieźle się bawiłaś. Szybko wracaj do zdrowa ( niech Ci się ta złamana kość szybciej zrasta >_<*). Heh to się nazywa mieć optymistyczne podejście do życa : połamać ręka i się z tego śmić xD
    Czekam na następną notkę (niecierpliwe, ale jednak czekam) ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Następnym razem postaraj się złamać nogę, bo ręka będzie ci potrzebna do pisania :P... No nic, teraz trzeba tylko czekać... Ehh(Wzdycha) Tak czy inaczej życzę powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń

Pisanie komentarzy nie jest trudne, a klikanie w klawiaturę tym bardziej. Wydaje mi się, że wyłączyłam taż moderowanie i weryfikację, więc tym bardziej jest to proste.