24.08.2013

I coś jeszcze.

Drodzy moi parafianie, pewien Anonimowy ludek wpadł na iście genialny pomysł!
"Dobrze gada dać mu wódki!" tyle że... "Wódka twój wróg - lej wroga w mordę"
Emm...
Chcesz sake towarzyszu?
Wracając do tematu.
Owy Anonimowy towarzysz jest geniuszem - dzięki niemu wpadłam na pomysł by założyć po prostu inne blogi z opowiadaniami. Widzisz mój drogi towarzyszu, ja publikuję tylko to opowiadanie, a przynajmniej jeśli chodzi o "Naruto".
Jednak ty geniuszu sprawiłeś, że zrobiłam to: [LINK]
Okażcie wdzięczność, szablon robiłam cały dzień!
Tak więc mamy coś nowego. Mam jeszcze sprawę do Shadow King'a: widzisz towarzyszu tak to często jest, że z czasem autorom ciężko pisać. Najtrudniej jest zacząć tak by miało ręce i nogi, a potem pisać dalej. Jak się rozpisze to się rozpisze, ale tak to jest ciężko. Ciesz się, zmotywowałeś mnie do pracy. Plus mam do ciebie pytanie, czy chciałbyś zostać moim specjalnym betą? Poszukuje osoby, dobrego hejtera, która będzie przedpremierowo czytać notki i pisać co o nich myśli: czy są słabe czy dobre. W każdym razie, dziękuję za uwagę i do rozdziału 15 ;)
Z pow.
N.Anima

4 komentarze:

  1. Przepraszam za bycie zbyt brutalnym w swojej szczerości, ale tak już mam, co do Twojej sprawy, to owszem czemu nie. Z góry chciałbym jednak uprzedzić, że mogę pomagać głównie pod względem merytorycznymi czasami stylistycznym. Mimo mojego wieku, nie jestem zbyt dobry w bezbłędnym pisaniu, więc jeśli chodzi o ortografię i interpunkcję, pomogę tylko tyle, na ile jestem w stanie.

    S.K.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://rozne-historie-naruto.blog.pl/ jak ktoś chce niech wejdzie na mój blog chociasz moim zdaniem nie sięga temu nawet do pięt

    OdpowiedzUsuń
  3. ach, nowy blog! Jak miło, będzie co czytać ^.^ Chociaż widzę że to Itami, a miałem przed kliknięciem taka małą nadzieję na Sweet Dreams... Chcę to przeczytać, to z opisu w poprzednim rozdziale wiem, że będzie to tematyka którą bardzo lubię :) Miłego pisania o/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy na tym blogu ukarze się jeszcze jakiś post?

    OdpowiedzUsuń

Pisanie komentarzy nie jest trudne, a klikanie w klawiaturę tym bardziej. Wydaje mi się, że wyłączyłam taż moderowanie i weryfikację, więc tym bardziej jest to proste.