31.12.2013

たんじょうび

Wiecie co dziś za dzień?
Tak, tak, wiem że Sylwester...
I nie nie o to mi chodzi. Dziś są pierwsze urodziny mojego bloga. Tak, dokładnie, Czerwone włosy Uzumaki obchodzą dziś pierwszą rocznicę powstania. Post dałam wcześniej, bo blog założyłam 10 minut po północy. 
Z okazji nowego roku mam kilka postanowień:
1. Częściej pisać rozdziały
2. Uporządkować całe CWU. Raz musiałam coś znaleźć w poprzednim rozdziale i zauważyłam błąd. Zdaję sobie sprawę, że to dlatego, że piszę zbyt rzadko i z czasem zapominam o tym co kiedyś chciałam napisać.
Wybaczcie, że rzadko piszę. Tak, chciałabym wcześniej, ale ja ledwo mam czas na cokolwiek w domu. Mam nadzieję, że rozumiecie mnie i mój problem.
Dziękuję za prawie 71 tysięcy wejść, 240 komentarzy, 33 obserwatorów przy opublikowaniu zaledwie 29 notkach w tym zaledwie 16 rozdziałów. Trzymajcie się ciepło tej zimy... i nic nie złamcie na stokach.
Teraz powiem tylko

謹賀新年(きんがしんねん)

Szczęśliwego nowego roku, kochani!

6 komentarzy:

  1. Ja: Już 70 tys wyświetleń?!?!
    Naru: My mamy tylko 50 tys... Ała... Za co to...
    Ja: To są tajne informacyje... No ale częstsze notki to miła odmiana, po zawieszeniu bloga znudzonej...
    Kurama: My też postaramy się częściej pisać rozdziały
    Sayo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego i HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!
    Trzymaj sie I nie znikaj na talk dlugo bez info bo martwimy sie czy zyjesz ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja: W KOŃCU!!! Nowa nocia!
    Naru: Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy następna nota bo już nie moge się doczekać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę, bardzo ładnie proszę o kolejny rozdział! Tak dawno już nic nie publikowałaś!!

    OdpowiedzUsuń

Pisanie komentarzy nie jest trudne, a klikanie w klawiaturę tym bardziej. Wydaje mi się, że wyłączyłam taż moderowanie i weryfikację, więc tym bardziej jest to proste.