23.01.2015

Ogłoszonko + bonusik

Rozdział już jutro. Byłby wcześniej, ale jestem chora i się kuruję. Starałam się pisać w łóżku podczas choroby, ale musiałam jeszcze czytać 'Pana Tadka' i nie zdążyłam na dziś. Jak na razie jest połowa rozdziału. Zrobicie coś dla mnie? Bo wiecie, jutro mam urodziny... Tak, na serio. Które? TTTTTT^TTTTTT
Osiemnaste. Nie wiem czemu wszyscy mówią, że powinnam się cieszyć?! Jak mija ten zacny wiek to nagle się okazuje, że wszyscy od ciebie wymagają powagi mimo, że jest się mentalnie jeszcze bachorem. Mam mózg na poziomie 10-latka z trochę bardziej rozwiniętą wiedzą i koniec tematu! Nie chcę być dorosła!
Jutro, ale prawie dziś, bo kilka minut po północy tata odpala mi fajerwerki, które zostawił sobie z Sylwka, a potem pierwszy raz napiję się alkoholu. Jak byłam mała założyłam się z kumplem, że do 18 nie wypiję nic co ma procenty. On nie wierzy, że mi się udało, ale mam to gdzieś.
Zróbcie mi więc prezent i skomentujcie  ładnie jutrzejszą nocię (P.S. tą też możecie, będę się bardzo cieszyć)
Tyle o mnie, a tu macie bonusik. Może napisze nawet do tego shota, ale najpierw muszę skończyć The Killing Arena. Szkoła mnie zabija. *nagle ją oświeciło* Chora też jestem przez nich! I to nie jest żart, ale to dłuższa i trochę bardziej prywatna sprawa.
Znalazłam to gdzieś i postanowiłam przetłumaczyć. Generalnie sens ten sam, może z lekkimi błędami, ale chodzi o to by przekaz był zachowany, prawda?
Wiecie, Obito już wcześniej był moim haremowym bogiem, ale teraz to przeszło na wyższy level ♥♥♥♥♥!!! 
Obrazek należy do mangaczki (jak dla mnie to babka) Zuwai Kani! Mistrzu ty mój *^*!

A oryginalnie mówią dosłownie:
Kadr 1: Włosy urosły, obok obito coś nie mogłam się odczytać, ale puste miejsce źle wyglądało >.>
Kadr 2: Witamy cię. I nie ma herbu klanowego, ale kogo to obchodzi. Lepiej tak wygląda xD
Kadr 3: Obito: Kanji którego nie znam (a długo próbowałam znaleźć jego tłumaczenie ;-;) a za nim dosłownie "Nie kopać i dobrze". Musiałam coś wymyślić.
Madara: "Niektórzy próbowali lustra", więc pewnie Obito mówi coś w stylu "skąd miałem wiedzieć, że źle wyglądam" albo coś takiego, ale te kopniaki nie dawały mi spokoju >.>

23 komentarze:

  1. Na rozdział czekam z utęsknieniem ;)
    Co do choroby ... tydzień temu padałem na twarz więc współczuję ci, kuruj się tam zacnie w stylu otaku, jedz dużo rosołu ... a może Ramen ? A co tam, jednego i drugiego !
    Skąd ja znam ten ból siostro ?! Na zeszły piątek miałem mieć przeczytanego "Pana Tadeusza" (dodam że od świąt miałem czytać) no ale jakoś się złożyło że do teraz mam jeszcze problem z tą lekturą X_X ! (jako usprawiedliwienie chciałbym zaznaczyć że przeczytałem w zamian SAO light novel XD)
    Urodzinki ? 18 ? T_T ! Kurde, witaj mój roczniku !! W tym roku również 18 ale dopiero w wakacje >_> No nic, nawet jeśli jest jeszcze przed i do północy jakaś godzina to chciałbym ci życzyć:
    ZDROWIA ! WENY ! Szczęścia w miłości i w życiu, wiele radości oraz ANIME I MANG, jak najwięcej kolejnych sezonów ulubionych anime/mang/powieści czy też seriali :) Spełnienia wszystkich marzeń i świetnych ocen ! Zdania matury w przyszłym roku i sam nie wiem czego jeszcze, pewnie lubisz yaoi to niech ci będzie ... (próbuje to powiedzieć) ... dużo yaoi ... czy tam yuri czy ecchi a zresztą wszystkiego najlepszego ! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko wracaj do zdrowia ^^
    To już 18 urodziny? Ja dopiero będę mieć za dwa lata xD ale mniejsza... życzę Ci wszystkiego najlepszego, szybkiego powrotu do zdrowia, szczęścia oraz weny, a szczególnie spełnienia marzeń! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko... 18 co... ale jesteś młoda... (ta jestem stara mam 22 lata) a tak serio sama czuję się jak dziecko mimo wieku więc doskonale cię rozumiem. Oczywiście że skomentuje notkę :D
    A teraz może coś poważniejszego.... nigdy nie lubiłam i nie umiałam składać życzeń... no ale cóż... Życzę ci duuuużo weny bo to jest ważne do tego jeszcze takie coś jak brak zastoju w pisaniu :D oprócz tego życzę dużo zdrówka szczególnie jak jesteś chora i szczęścia bo się przydaje.... No i kasy :D niby szczęścia nie daję ale gębe potrafi ucieszyć kilka mang za nią kupionych :D a tak serio to po prostu się przydaje... nie wiem czego jeszcze ci mogę życzyć więc chyba na tym zaprzestane :D

    Życzy z głębi serca i pozdrawia Kuroi Tenshi

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć.
    Czytam od początku, ale rzadko komentuje.
    Sam trochę pisałem, ale mój brak weny i wypalenie doszło do tego stopnia, że nawet nie komentuje.
    Rozdział miał być wczoraj, no ale i tak czekam :).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie jak ja nie cierpię przerw ...........
    Ale oczekuję dawki zajebistości na 100%
    bo nie wtrzymam i chyba zwarjuję .Twój blog jest nAjLePsZy .....

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie opuszczaj nas wiernych fanów tego bloga
    prosze napisz jak najszypciej . T.T

    Ja poprzedni Anonimowy użydkownik

    OdpowiedzUsuń
  8. JASNY GWINT niema ciągle nowej notki ech no szkoda .Ja się uzależniam od lola cekając na nową notkę . Mam tylko nadzieje że nowa nocia jest tego warta =[

    OdpowiedzUsuń
  9. rozdziału nie ma, ale i tak wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z przedmówcą. Zdrowia szczęścia i dużej dawki weny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bonusik extra, zdrówka życzę, czekam na nexta (nawet nie czuję że rymuję XD *uśmiech Obito*)

    OdpowiedzUsuń
  12. I nadal nima zara się popłacze ToT

    OdpowiedzUsuń
  13. I nadal nima .Niiiiiieeeeeeeweee
    (ful rozpacz)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło wiedzieć, że po tej przerwie jednak wróciłaś do pisania, choć szczerze przyznam, że nie liczyłem na to już od dawna (wszedłem niemal przez przypadek).
    Dobrze, że wciąż jesteś w formie, co prawda dopatrzyłem się błędów, ale to już moje zboczenie, zbyt dużo czytam by tego nie zauważać.
    Zmiana charakterów postaci wciąż na wysokim poziomie, chociaż rodowód Sakury wydał mi się trochę zbyt wyolbrzymiony, ale to tylko moja subiektywna opinia.
    Do czego miałem się jeszcze przyczepić... może do tej "złowrogiej" aury Naruto, nie bardzo wiem jak to interpretować, bo dla mnie jest to bardziej zabieg humorystyczny (i mam szczerą nadzieję, że w tym celu tego używasz)

    Liczę, że tym razem ukończysz opowiadanie, nawet jeśli ma ono mieć nie więcej jak 10 rozdziałów.

    W sumie to wszystko co chciałem dzisiaj powiedzieć

    Pozdrawiam
    ach... no i wszystkiego najlepszego, witamy w gronie nieszczęśliwych dorosłych :)

    Shadow King

    OdpowiedzUsuń
  15. I znowu przerwa. Szkoda .......
    Jakie to upierdliwe !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fafafaaaak! No.autorko kochana! Żyjesz? Cztery mirchy nie dajesz znaku życia.... na oewno nie porzucisz nas prawda? Mam nadzieję. Cóż. Uwielbiam twoje.opa, i liczę że zaczniesz znowu regularnir pisać ^^ pozdrawiam weny i całusy!
    Karou Onido

    OdpowiedzUsuń
  17. Droga autorko rozumiem morzna nie mieć pomysłów ale wypadało by chociasz o tym napisać . Z resztą życzę weny i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. I nadal ni ma

    OdpowiedzUsuń
  20. Wróć Droga autorko! Aż mnie coś skręca, tak bardzo jestem ciekawa co będzie dalej xD więc mam nadzieje że notka będzie już niedługo. WENY ŻYCZĘ :D

    OdpowiedzUsuń
  21. I nadal nic ni ma







    OdpowiedzUsuń

Pisanie komentarzy nie jest trudne, a klikanie w klawiaturę tym bardziej. Wydaje mi się, że wyłączyłam taż moderowanie i weryfikację, więc tym bardziej jest to proste.